INGE 150 DAGARS FÖR MOI

Medan de flesta andra 93:orna nu är ute och firar 150 dagars så ligger jag här hemma så sött och gosar framför tv och datorn istället. kalla mig tråkigt jag bryr mig inte, men ikväll hade jag ett sånt där sug efter att bara vara, att vara ifred. Sedan har jag absolut ingen lust att vakna upp bakfull imorgon heller, fast visst jag hade ju heller inte behövt dricka, men samtidigt så hade jag ändå varit sliten och det vill jag ju inte det heller. Jag vill vara pigg, go och glad imorgon. Ja, för imorgon ska jag försöka ta mig ut i snön, även fast jag avskyr den så.
Och när ändå ingen är hemma ska jag gå och hämta mina mysekatter som hellre vistas i stallet numera eftersom att de har fått en jättegosig flecefilt där inne.
Mycket intressant information här bortifrån skogen alltså, godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0