ARE U FUCKING KIDDING ME?

När jag stamplade in i alicias rum imorse och letade efter en myströja så hittade jag hennes Ramones-tröja som hon fick i julas som hon så hemskt gärna ville ha. den är fina fisken och jag vet att hon genom mig lyssnar lite på ramones men sen satt jag och klurade på bandtröjor i all allmänhet. Varför köper folk bandtröjor när de inte ens lyssnar på själva bandet? det är ju helt onödigt, det är ju som att jag skulle gå omkring med en Rihanna-tröja bara för att jag skulle tycka att tröjan var snygg, men jag gillar ju inte henne så jag ser ingen anledning till varför jag skulle bära en. Men det är väll bara för att det är inne med rockbandströjor och vill se lite badass ut. Synd att inte lika många som bar deras bandloga på tröjan gillade deras musik för då hade det ju inte funnits lika mycket skit R'n'B som är det enda som riktigt säljer idag inom musikmarknaden.
Sen säger jag ju inte att det gäller alla för vissa är ju väldigt stora fan och då är det faktiskt - all respekt till dom!

"Men Matilda, jag älskar faktiskt Guns'N'Roses, deras bästa låt är ju lätt Paradise City och Sweet Child O' Mine"
"Jaha okej, vilka mer låtar har dem gjort då?"
"Ehm .. Run To The Hills?
"
ARE YOU FUCKING KIDDING ME? klickahär

Ta det lite ovan mer ironi men för det mesta så har alla band en till två låtar som alla kan nämna namnet och kan man bara dom två låtarna så är man ett enormt fan, notera ENORMT!
Sen säger jag heller inte att jag är världens största fan av band som AC/DC, Guns'N'Roses, Motörhead, Iron Maiden osv. men jag har heller inte ett plagg signerat deras loga eller namn.
petar jag med en pinne på ett känsligt ämne så ber jag om ursäkt, men är jag helt ute och cyklar?
Men som sagt, det är snyggt så kör på då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0