LITE TEXT OCH MENINGAR

Ikväll åker jag till min fina henrik och spenderar kvällen och morgondagen där eftersom att vi inte kommer ses på ett ganska bra tag nu, ush vad jag avskyr distans, men behöver jag verkligen säga igen att det är totally worth it?

Sitter just nu i skrivande stund och väntar på ett paket som ska skeppas hem till mig med DHL, klurar lite på livet och har lite smått ångest över skolfotot idag. Det är samma sak varje år, samma ångest, samma väntan och sen när man står där med katalogen i handen så vill man bara gråta. fast varför bryr man sig ens egentligen?
Spex var iallafall rolig, jag strosade omkring som Hermione Granger i tjugo minuter tills allting var över, hade lätt kunnat gå omkring så i resten av trean och låtsats att jag fick på Hogwarts.

Förresten? ni ska bara se hur fint ordet "lumos" pryder min strömbrytare i mitt rum .. ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0