ROSA GRISFACE




åh,  vad jag är gosig (fulaste ordet någonsin, var tvungen att utnyttja det)

idag fyllde mamsen år, så världens bästa dotter (jag) kom hem med hennes favoritgodis, blommor och en present efter skolan. Och just för tillfället kunde inte vädret bli mycket sämre, eller a, jo det kunde ju snöat men det gör det inte, i vilket fall så har jag krypit upp i min säng för att kolla på film, har ett problem dock .. har inget godis och jag mår ganska dåligt över detta. cykla eller gå är inte ett alternativ, det är ju mig vi pratar om, jag rör inte på mig i onödan. pappa kanske kan skjutsa, a jo det kan han nog.

Ber om ursäkt, jag bara fumlar idag. är trött i huvudet, förstör inte ens mina övre menningar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0