IT FUCKS WITH YOUR HONOR





Mitt liv leker just nu och för tillfället kommer bloggen i klämm, rätt hårt!
Helgen har annars varit grym, den har spenderats med en hel bunt sköna människor, samt att ölands gänget nästan var i full trupp (det var bara linus och dennis som saknades). Fredagen gick åt till att grilla hos Henkes klasskompis John där vi bla. spelade "jag har aldrig" som har blivit någon slags el classico när vi festar, mycket snack, skratt och att äta pan pizzor mitt i natten.

När lördag och valborg kom klampade jag, henke, ricke och krille in hos dala där underbara människor befann sig så kunde kvällen inte bli annat än asbra! Jag har aldrig där också, som till sist blev jävligt personlig men vem bryr väll sig om det så länge man har kul liksom? kan ro på med en hel bok på helgen men jag tänker nog avsluta rätt fint där. I punkt och pricka var det iaf en av de bästa helgerna på fruktansvärt x1000 gånger på länge.

Höres people1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0