LIFE IS LIKE A CLIMB

 

En snabbis av vad jag gjort i helgen då? I lördags bestämde jag och Henke oss för att åka in till Jönköping och gå på A6. Jag kom ut med ett par shorts, byxor, topp och nagellack rikare men med en väldigt tom och hungrig mage. Tror dock att Henke var tio gånger så hungrig som jag var så vi tog en sväng till underbara McDonalds innan vi åkte hem. Mindre gött att vi hamnade i en väldigt jobbigt bilkö och efter väldigt många om och men övertygade jag honom att vi skulle ta en genväg genom "skogen" och där kom vi ut nästan längst fram i kön istället, när kön var över höll sig inte henke under 120 km/h och jag trodde halvt att vi skulle dö. Kvällen då? jo den var hur fin som helst. Kött, potatisgratäng och en sallad som vart ihopslängd på fem minutas blev kvällsmaten tillsammans med min underbara pojkvän, Ricke, Melinda och Krille. Resten utav kvällen gick åt till snack, jag har aldrig, poker och en sjuk earth hour.

 

Söndagen tänker jag inte nämna för söndagar för mig betyder skiljas från the man.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0