I DON'T WANNA FALL ASLEEP WITHOUT YOU AGAIN



Är hemkommen från min pojkvän för några timmar sedan och nu sitter jag här och saknar honom så jag håller på att spricka. Jag vill inte gå och lägga mig för jag vet att det kommer vara helt omöjligt att sova när jag inte har henriks armar omrking mig eller får höra "Jag älskar dig" viskandes i örat precis innan man somnar.

Annars då? Helgen har varit hur mysig som helst. Dock har jag sovit bort stora delar av den, vet inte varför men jag sover konstant hela tiden, det kan både jag, henke och resten utav världens intyga.
Lägger upp lite bilder imorgon från min weekend men nu ska jag krypa ner i sängen och titta på en film!
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0