DAGENS MYSKLÄDSEL



Mjukisbyxor (nya) - H&M, Linne - Gina Tricot, Jackan är pappas och converse - ett ord, gött!

Är seg som tusan idag, kom hem vid 5-tiden idag från Jocke tillsammans med Simon och Linus.
Skön kväll, och gissa om jag blev förvånad när allas våran egen Cornelia plötsligt stog i dörröppningen vid två/tre? tiden på natten tillsammans med sin kusin om jag inte minns fel. Grymt kul iaf och morgonen har gått åt till att se Jocke städa sin lägenhet, sova i soffan och glo på guysen när de satt på chatroulette.

I skrivande stund så joinar en godispåse och pringles mig och snart ska jag dra igenom hela första säsongen av cougar town, guldkväll .. det är bara min fina henrik som saknas nu! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0