THE HARMONY TROUGH EVERY SONG I SING


Hade en dålig morgon (ja, vi har kommit till den tiden av året då jag är grinig hela tiden, är pissigt arg, besviken på allt och mår fruktansvärt dåligt .. there, i said it!) men den rätade upp sig ganska fint efter att ha fikat på Nymans med lillsyrran och hennes pojkvän Lukas i över en timme, efter det vände allting igen och jag blev pissed, igen.

Det jag egentligen ville komma fram till i det här inlägget är att jag inte förstår hur en person kan få mig på så sjukt bra humör oavsätt hur arg, ledsen, dåligt och pissed humör jag är på, och till och med på så långt avstånd. Distansförhållanden suger på ett sätt, men han är värd all väntan i världen. Jag visste inte vad jag gav mig in på men jag hoppade,  och vem är gladare än jag att jag gjorde det? ingen.
Du är det bästa jag vet, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0