SMACK THAT



Nya favoritkoftan från isolde, stickad tröja från Gina Tricot, tights från Lindex och diverse smycken.

inte go bild i mitten, ser inte lite smått tjockis ut, jag väger inte 204 kg utan det är smyckerna som trycker in tröjan.

Grym dag i skolan verkligen! Eller det började med matte b som kan vara det svåraste jag någonsin har gett mig in på i hela mitt liv, men efter pesten var över så hade vi idrott och skulle spela rund-betminton och shiet, har inte skrattat så mycket på länge. Resten utav dagen gick åt att efterlysa Jocke, snacka skit med klassen och ha det sjukt bra, och som grädde på moset så fick vi sluta 3 timmar tidigare än vanligt! GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0