PLEASE DON'T FORGET ME

Jag börjar smått rulla tillbaka på banan igen. för tillfället befinner jag mig i nässjö hos min bästa vän så uppdateringarna kan gå från grymma till sucky beroende på vad vi göra på dagarna.
Har iallafall en sjuk huvudvärk som gör att jag istället för att gå ut och käka frukost med min pojkvän och malle fick mig att stanna hemma och dega framför datorn. Ska snart ta en dusch dock, behöver det mer än något annat just nu.
Vatten och sängen kommer bli mina bästa vänner idag, tjaos.

Kommentarer
Postat av: louise

ska du snyggingen säga !

var längesen vi gjorde något! får hitta på något snart :)

2010-11-04 @ 15:43:34
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0