PLEASE REMEMBER, REMEMBER, DON'T SURRENDER

Tänk att man kan sakna någonting som man brukar avsky så mycket? såklart pratar jag om skolan ..
Blir fortfarande galen här hemma utav att prata med någon annan är mamma, pappa och alicia, dem är väldigt bra sällskap men ingen av dem är inne mer än tio minuter per dag. Och vid matbordet sitter pappa och mamma och klappar varje gång jag tar en tugga till på vad jag än äter, följt av att de säger "en tuuuuggaaaa till matilda" som om jag vore tre år igen, charmigt. Nej så jag bestämde mig för att jag skulle kunna gå till skolan på tisdag och vips, nu kan jag det!? YESYESYES! tänker jag nu ..
godnatt!

LIFE'S A CLIMB BUT THE VIEW IS GREAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0