ONCE YOU GO BLACK, YOU'LL NEVER GO BACK


Mjukiskläderna hälsar hej!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejen! har en undring.. har en grej nu med att jag måste veta vad alla, som är så smala som jag vill bli, väger och deras längd.. haha låter knäppt men jag hoppas du tar det som en komplimang. du ser ut att ha ungefär samma längd som jag nämligen så jag tänker vad som är min målvikt! haha, det här är lame men jag är tacksam för svar :D

2010-05-25 @ 01:20:08
Postat av: Matilda

Hej!

Jag är 169 cm. brukar egentligen inte ge ut min vikt men eftersom att jag inte skäms över den så kan jag erkänna att jag väger 48 kg. bara att höra av dig om du vill veta något mer! :)

2010-05-25 @ 17:48:09
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0