SNEAKPEAK

En liten sneakpeak på vad jag köpte när jag var i skövde idag. Träffade även Nathalie inne i stan så vi gick till Wayne's och tog en fika och drack te tillsammans innan jag tog bussen hem. Spurtade till ica för att ta ut två paket som hade kommit på posten och i dem låg blusen från "the garden collection" och Jackan som jag har blivit helt såld på. Berättade även för mamma att klänningen jag ville ha inte fanns i min i storlek så hon sa åt mig att när vi åker till grebbestad i övermorgon skulle vi svänga förbi ett av sveriges största H&M (vart det nu låg) och se om klänningen fanns i min storlek där och isf köpa den, undrbara mamma!
det var nog i stort sätt min dag hittills, xx.

ps. just det, mormor och morfar kom med påskägg förut .. WOW-EE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0