NELLY.COM / DAY


Tre favoriter från Nelly.com

Kände mig lite smått deppig imorse när jag vaknade så jag bestämde mig för att åka in till Skövde och tröstshoppa lite. Tog nästa bästa buss in till skövde och for in på H&M det första jag gjorde, och för första gången i mitt liv hittade jag absolut ingenting så jag trodde jag skulle dö där ett tag. Rensade senare igenom varenda affär på hela Commerce men hittade fortfarande ingenting jag var sugen på just för stunden, och när jag till sist var villig att ge upp tänkte jag "vafan, det kan ju inte bli värre än vad det redan är" och jag gick in på H&M igen bara för att liksom .. och helt plötsligt hittade jag hur mycket som helst ..

.. Till sist fick jag med mig lite grejer hem som jag tänker visa lite sneakpeaks på men just för stunden har lillsyrran haffat min kamera (hon andvänder den flitigare än vad jag gör). Lägger även upp hela bilder på grejerna imorgon.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0