COLOR/NONE COLOR


Mina nya shorts kommer från Cubus och jag funderar mig allvarligt på att bosätta mig i dessa. linnet & halsbandet kommer från H&M.

Dagen har inte haft allt för mycket att bjuda på, jag har för det mesta grinat som ett litet barn över att alla jobbar och inte jag. Jag vill att det ska vara precis som när vi var barn, när alla låg på stranden och solade och badade tillsammans men tyvärr tillåter inte åren att man fortfarande vill vara barn. Jag har sprungit mellan kylskåpen och solstolen idag alltså, roligt matilda, roligt!

Kommentarer
Postat av: helga

great skirt

2010-06-21 @ 20:12:47
Postat av: matilda

it's actually shorts, but thank you haha (:

2010-06-21 @ 21:25:58
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0