SUCK IT BITCH

När jag satt på Öland så var det enda jag vill under nästan en veckas tid hem, nu vill jag inte hem längre .. jag vill vara överallt annat än hemma. Jag saknar att träffa folk, hitta på någonting, att alltid ha någonting att göra. Nu sitter jag bara hemma framför datorn, jag har ingen lust att åka ner till badstranden och gissa ifall det finns några jag känner där hela tiden, alla är så upptagna hela tiden och det är nog ta mig fan det jag saknar mest av allt med Öland, att ingen var upptagen, det fanns ingenting som hette planera, tid existerade inte.

Kommentarer
Postat av: nikki

fan kom å lek med mig då matilda! fredag förfest hos mig sen vidare till kanalen?

2010-07-28 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0