OM GÅRDAGEN OCH DAGEN ..

Det bara kliar i fingrarna på mig, jag vill uppdatera hela tiden men jag har verkligen ingenting att skriva om egentligen. Såklart har jag ju iof sig Ölandsbilderna men jag ska bara göra iordning dem lite och sen så är de klara, gissar på att de kommer komma upp ikväll någon gång.

Förövrigt så spenderade jag min tid framför Photoshop cs4 igår och pillade ihop lite bilder med actions och sånt, det var jättekul tills jag kom på att bilderna inte alls såg ut som det skulle, jävla %()#)#"".
Senare började jag kolla på "The last song" som Miley Cyrus är huvudpersonen i. Satt och lipade lite i förtio minuter och efter att den var slut gick jag och la mig. så ungefär så spännande var min gårdag, haha.

Uppdaterar lite senare på outfits, Ölandsbilder och om nya saker i min garderob.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0