HÖSTTRENDER:


"The gold economy" - kläder, detaljer i guld.

"Under Wraps" -
Lager på lager, mycket stickat.


"The long view" -
långa längderna hänger kvar efter sommaren, byxor, kjolar ska även vara långa (och vida).

"Hue New" - kläderna ska gå i samma färg men med olika nyanser.

"Man up" - Maskulina kläder, kostymer och mycket herrinspererat.

"Fur real (faux, too)" - Päls, helst stora.


Klingan visade, jag gick in på style och visst hade hon helt rätt.
dock finns det inget fulare än vida byxor och kjolar så jag dör typ hellre än att sätta på mig några vida kläder som underdel, jag håller mig till tightsen & stuprörsjeansen, punkt slut. over and out.

Nu åker jag till ica och köper chips och en stor godispåse för att sedan hem och krypa ner undertäcket och starta en bra film, är lite sugen på Alice in Wounderland fast ändå så vill jag se klart på hannah Montana säsong 3. vi får se.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0