SÅNT DÄR SOM NI EGENTLIGEN INTE BEHÖVER LÄSA

Har precis varit nere och hämtat ett nästan tomt makaronpaket som jag tänker ta slut på. linus har lagat sin dator och jag hade verkligen glömt hur gött det var och sitta vid den även om jag nästan aldrig har tillåtelse till det ändå, syskonkärlek eller hur? Så tänkte att jag lika gärna kunde skriva ett kort inlägg här medans han ändå inte var hemma. Är sjuk, därav den kassa updateringen och den extremt tråkiga isperationen, just nu har jag mest bara lust med att dö för jag har så förbannat ont i halsen och huvet. Dessutom väntar jag på att harry potter och hemligheternas kammare ska bli färdigladdad så jag kan gå ner och kolla på den, dvdfilmen är boooorta, ledsen tjej. wooowwww vilket värt inlägg.
xoxo


Kommentarer
Postat av: charlie

oj de var inte igår, haha :)



jag har en canon d500 och objektiv 50mm och bländare 1,8

2010-01-17 @ 18:34:55
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0