I REALLY FUCKED IT UP THIS TIME, DIDN'T I MY DEAR?



Nu är min paus ganska över, det har varit äckligt skönt iaf! Ska strax åka till fanny och gör iordning mig sen ska vi nog stressa som två idioter. Igår hämtade jag ut paketet från nelly, först hade mina päron slängt lappen så jag inte kunde hämta ut den men klippsk som jag är så hade jag inte slängt min orderbekräftelse i mejlen så den skrevs ut och när mamma väl mötte mig på ica så trofan att hon glömde lappen, gick ju bra endå, men jag var en sekund från att få ett utbrott därinne, haha. niceeeeeeeeeeee. xoxo

Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack desamma kära du!:)

2010-01-30 @ 18:39:37
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0