I NEVER PRETENDED TO BE SOMETHING I'M NOT ....

Ibland är söndagar bland det finaste som finns och ibland finns det dagar då jag bara hatar dem, idag är en sån dag. en sån dag då jag önskar att söndagar inte existerade för det är sånna här dagar man sitter och tänker igenom allting man gjort, hur saker kommer bli och hur saker har varit. Jag får alltid ångest över framtiden för jag vet aldrig hur den ska sluta, jag vill ha koll. Det är nog därför jag gillar att göra saker flera gånger, jag tröttnar liksom inte för jag gillar att veta hur saker och ting slutar.Jag är så dålig på att sätta ord på saker och ting och verkligen få ut vad jag egentligen vill säga, tror jag mest är jävligt förvirrad. iof är det jag som har mig själv att skylla, ingenting kommer förändras om inte jag bestämmer mig för att förändra det, och oavsätt vad jag känner, så är det vad jag gör som spelar någon roll.


(drar till världens bästa mormor och morfar och käkar nu, ska bli jäklig
skönt att äta mat för första gången den här helgen eftersom jag inte räknar mackor och youghurt till mat.  xoxo)

Kommentarer
Postat av: Mia Jörgensen

De är inte för det du gör som du är betydelsefull.

Utan för den du är!

Glöm aldrig det Matilda

Du är en toppen tjej.Fortsätt vara den du är,du sprider glädje och livslust bara genom att finnas i ett rum!

2010-08-12 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0