00:26 / / / GRAB THIS MOMENT BEFORE IT'S TOO LATE

Ska snart inta sängen med en fet godispåse och drömma om att fanny faktiskt vore här, det finns så mycket jag vill prata om men henne, så mycket som jag bara vill ha ur mig. jag saknar dig, och jag saknade dig när jag inte hade dig här vid tolvslaget, 2010 började bra men det hade till och med börjat bättre om du hade varit med, du ska vara med hela tiden. det är du och jag, alfred och emil, b1 och b2, fanny och matilda, vi - som folk inte tror kan vara utan varandra, well nu vet alla att vi kan men det är inte kul, det är inte kul för fem öre. 5 dagar kvar, min countdown börjar nu.


Kommentarer
Postat av: 007

jag saknar dig, sjuukt! <3

2010-01-02 @ 09:57:55
Postat av: matilda

haha, jag saknar dig med 007<3 komhem, jag skickar snart jetplanet<3

2010-01-02 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0