DON'T FEEL LIKE IT'S TOO LATE, JUST SHOW UP



ph:me

Jag har alltid brytt mig för mycket, brytt mig om vad folk säger om mig och vad de tycker om mig, men jag orkar inte ens bry mig längre. jag har aldrig bett någon att tycka om mig och jag har heller inte bett någon att inte göra det. det är mycket jag står ut med, men när människor tror att dom känner och vet saker om mig mer än vad jag själv gör blir jag mest förbannad. Ni har ingen rätt att säga åt mig hur jag ska göra, vad jag ska göra, vad jag har gjort eller hur jag ska vara? det är inte okej, jag påstår inte saker om er så sluta påstå saker om mig. jag är ingen snäll tjej som är trevlig och beter sig som en girl next door. jag kan vara en riktig bitch om någon gör mig irriterad, jag har inte begränsad glädje,  men en sak har jag och det är självrespekt, och respekt för folk som respekterar mig.

peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0