I'M GOING IN FOR THE KILL, I'M DOING IT FOR A THRILL

tjenis, förlåt för en dålig updatering den här helgen men min helg har varit helt wierd.

Fredag:
Världens bästa moster ringde och frågade om jag ville komma på fika efter skolan för att muntra upp en deppig kusin och vem kan säga nej? inte jag ialf, så jag begav mig dit och vi spelade gh alldeles för länge, efter det kom även min bror och joinade, vi fikade, badade pool och käkade pizza och det var verkligen en av de bästa dagarna jag har varit med om, allting var så enkelt och perfekt. mina kusiner är bäst.

Lördag:
Vaknade av ett sms från fanny och poof, 30 minuter senare låg jag och hon i hennes säng och kollade på house of wax och pratade, sen hem och gör iordning sig lite fastän jag mådde allt annat än bra, och efter det göra tacos med en massa underbaringar. mer folk, och mer illamående matilda så det slutade med att jag la mig i linus stol uppe vi datorn och satt där och drygade. ungifär så såg väll min helt ut, haha.
nu ska jag käka frukost eller något.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0