%)#()%()#) PISSEd

Eftersom jag är så förbannad just nu att jag skulle kunna strypa någon så behöver jag skriva av mig, och jag kan inte komma på ett bättre ställe än här, och jag ger seriöst blanka fan i om någon läser som inte behöver läsa, men om ni nu inte orkar läsa om min ilska, så läs inte då?


Jag blir så jävla förvånade över hur idiotiska människor kan vara? Jag blir så jävla förbannad när folk uttrycker sig på fel sätt så att det låter så de är så synd om dem och att hela världen snurrar runt dem, jävla kioskmongos.
Hela världens snurrar inte runt dig, det finns saker som är mycket värre och värre saker kommer att hända, om jag nu framstår som en total bitch, men låt mig göra det då? för jag ligger iallfall inte och skriker för att allting inte blir som jag vill? det är synd om folk till en viss gräns, men när man inte vill göra någonting åt sig själv och ta tag i sitt jävla liv så får man förihelvete skylla sig själv. jag är så jävla förbannadddddd.

nu tar jag en dusch och kastar blogghelvetet och resten av världens åt helvete för resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0