118 800

Satt och hatade livet så jag skickade in en fråga till 118 800 med frågan "Vem är Matilda Carlsson ?"

Svaret blev: "Matilda är vad man här på 118 800 brukar kalla för en PANGBRUTTA, en 10-poängare helt enkelt!
Hon är inte bara snygg, söt & sexig, hon har även alla paddlarna i vattnet vilket inte är den vanligaste kombinationen. Den kille som någon gång lyckas få hålla hennes hand skall skratta sig lycklig! Vi tror att denna gudinna en dag kommer att bli något mycket stort här i livet och tjäna massor av stålars! Mvh 118800"

Helt plötsligt bara älskar jag 118 800. haha!

Kommentarer
Postat av: nikki

hahah skön komentar!:P jag fick, nikki är en gammal legend som med sin sköna stil glider gatan fram och plockar brudar till höger och vänster. Han är grym på att blanda hotshots samt på att jonglera med ström. Med sin grymma intelligens så kommer han garanterat att dra in miljoner om några år och köpa sig en egen ö. Mvh 118800

dom kallar mig för han :(

2010-08-05 @ 23:08:03
Postat av: matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! HALÅ MANNEN !<3

2010-08-06 @ 12:48:30
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0