I'M JUST LIKE YOU

Har kanske en miljon oviktiga saker att göra just nu men jag är för lat för att hinna med ens en av dem.
Medans jag egentligen borde plugga kamerans alla delar (PÅ ENGELSKA!!!!!!!) så ligger jag istället på sängen och tittar ut över mitt lite för stökiga rum och funderar på att böja mig framåt och ta tag i min harry potter bok men jag är för trött för att läsa och jag är för lat för att trycka på playknappen på datorn och sätta på en film. det här är ganska galet, jag är otaggad från tårna upp till huvudet, men ändå ska jag försöka på något sätt ta mig upp härifrån så fort som möjligt .. och nej mina vänner, jag väger inte 200 kg, men det låter ju faktiskt som det haha.
xx

ps. tror att jag egentligen ville säga med det här inlägget att jag inte orkar updatera särskillt mycket idag. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0