SLEEPWALK

Kom till nässjö vid två idag, men skulle egentligen kommit runt tolv men eftersom mamma och pappa glömde husvagnsnycklarna så var det bara att vända tillbaka och vända när vi var i habo, haha.
Iallfall så mötte henke mig och vi gick hem till honom, sen kom hans andra halva.
Senare när vi skulle gå och möta malle på stationen så stannade vi förbi ica kvantum och köpte 8-pack billys panpizzor till migg. Inte nog med det stannade jag och malle utanför ett café på vägen hem till henne och köpte fika.

Men nu ligger malle iallfall och sover, vilket jag också borde göra eftersom jag är äckligt trött.
Senare blir det dala, och imorgon ska jag och henke käka frulle hos malle på jobbet!

nu mina kära ska jag ladda ner photoscape åt malle! puss
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0