these words are my own.

here you go fanny:

du är verkligen världens bästa vän, även dagarna då det inte känns som om någonting kommer lösa sig så blir alltid bra till slut ändå, du får mig hoppas när allting är världelöst, du får mig le när jag inte har någon lycka kvar i kroppen. filmkväll som fest, dåligt humör som bra, lycklig som olycklig - det är alltid lika kul att umgås med dig, och jag mår alltid bra. alla problem är som bortblåsta. det finns så mycket minnen, så många underbara minnen som jag aldrig kommer glömma och dom kallas lycka, du kallas lycka! jag hade varit en nolla utan dig min sköna böna!

säger bara with me - Sum 41, det är våran låt!
Jag älskar dig Fanny Maria Fröjdh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig med, och du är min bästevän! <3

2009-10-26 @ 13:23:19
Postat av: Anonym

hihi, jag älskar dig och du är min bästevän! <3

2009-10-26 @ 13:53:50
Postat av: Anonym

och du med och du med och du med!

2009-10-26 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0