THE VIEW IS GREAT

Mitt liv känns just nu som en dans på rosor, utan en massa komplicerade danssteg, allting känns verkligen enkelt.
Sitter vid pappas dator med min fula tekopp och är förkyld men även om jag är förkyld så stör det mig inte för en gångs skull.

Och kvällen då, jo vi kom till naturmiddagen och de flesta höll på att spy hela kvällen, och spydde dom inte så deckade dom, eller drack dom lite mer för att sedan decka eller spy .. okej visst inte alla, men många. Fick iallfall med mig en äckligt snygg flagga hem som det stog "zingo" på utav rasmus, naaw thankyou!
föresten, nu innan jag går och lägger mig ska jag be till gud att min bror inte ska hamna i trubbel, och när jag precis skriver om honom tror ni inte att jag får ett sms av bigbrother då, johrå!
godnatt, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0