REALLY NOT LOOKING FORWARD

tjing tjong, kom hem från stan för ett tag sedan.
Var därinne med min familj, men om man byter ut pappa med mormor.
Efter många om och men så fick jag iallfall med mig ett par svarta converse och ett par svarta jeansleggings med mig hem plus 15 extra kilon efter att ha stannat förbi på mcdonken, inte särskillt bra men gott var det vill jag lova!
Med tanke på att jag är ledig imorgon så tänkte jag faktiskt dra mig ut och tappa dom där 15 kilona imorgon plus kanske tio kilo till mhmm, lycka till matilda!
Nu ska jag snart lägga mig och titta på film i sängen och dricka te, vatten och glass.
puss, xoxo

ps. mitt lov började idag, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0