depp, fjortistpepp

Den här dagen alltså, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker tillbaka på den.
från att le från klockan 06:00 till 12:00 och sen göra en helvändning och börja dunka huvet i väggen för att jag är så jävla pissed, haha. Men den blev ju inte så dum senare ändå, stannade hos fanny till klockan 18:00 och på de timmarna som vi spenderade tillsammans hann vi käka pan pizza, piroger och rostmackor med ost eller leverpastej på och sen pratade vi om allting mellan himmel och jord. wow va jag älskar den tjejen. Men nu ska jag faktiskt kolla på scream och sen ska jag sova, jag är trött och utmattad. jag mår inte bra utav att vara ett lyckpiller, jag tror jag behåller mitt hjärta som sten ett tag till.
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0