YOU FUCK WITH ME, YOU FUCKING WITH THE BEST


Fick en shorta av min älskade morfar häromdagen som ni förmodligen kommer få se mycket utav, jag praktiskt taget bor i den här hemma faktiskt. min dag startade hos mathilda ekmark och vi åkte till skolan tillsammans för att sedan möta upp fanny och kajsa och det vart det lektioner, lektioner, lektioner och åter lektioner! fanny åkte hem en timme tidigare medans vi andra satt på datakunskapen och nästan dog för att det var så himla tråkigt men det jämnade ut sig när jag och mathilda sedan hittade ett hundspel och ett rallyspel på facebook, how fun!

Nu ska jag lyssna på Secondhand Serenade, kolla på gossip girl och the hills.
xoxo

ps, hähä jag har världens hårdaste rubrik,
dont fuck with me, don't fight me.

Kommentarer
Postat av: Lisa Ryberg

och du är så fucking söt att jag vill äta upp dig imorn i skolan, så akta dig! :)<3

2009-11-10 @ 19:56:38
Postat av: matilda

ohoooh, ät upp mig sötepöte<3

2009-11-10 @ 20:30:22
URL: http://fancyascrew.blogg.se/
Postat av: Lisa

I will <3

2009-11-10 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0