WONDERWALL

sitter och kollar ut genom fönster och fattar ingenting, borde vara depp nu men det är jag inte, jag är ett enda stort lyckopiller. gårdagen dög i krig, det var egentligen roligare hemma hos mattias än vad det var senare, det var inte själva maskeraden som var rolig utan förberedelserna innan haha. bilder kommer senare och en mer klar beskrivning.

Föresten så var jag ju i skövde med fanny igår, stressade som galningar tror jag eller iallfall jag gjorde det men jag blev inte tomhänt (det blir jag aldrig) vare sig jag bara får med mig en liten knappnål hem eller en ny garderob så skare vara någonting, hoho.



okej, glajjorna fick jag faktiskt av mormor när hon och morfar kom förbi imorse men here we go:
Örhängen Glitter, Ringar & bh H&M, Tunika (som alla i hela sverige redan har) Gina tricot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

and after all, you're my wonderwall

2009-11-02 @ 22:20:43
Postat av: Anonym

redigerar du alla dina bilder, och vilka program andvänder du ? :) bra blogg!

2009-11-03 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0