THIS IS LIFE

JAG HAR BAKAT ÅRETS FÖRSTA PEPPARKAKOR, och nu då? nu vill jag bara spy haha.
första plåten blev helt kolsvart och mamma & alicia bara tittade på mig och frågade hur länge jag hade haft inne dem? 6-8 mintuter stog  det på paketet och jag hade dem i sju, kukpepparkaksinfo säger jag.

__________________________________________________________________________________

föresten, checka min lookbook här, dessutom har jag en invite om det är någon som vill ha. (länken finns också i min meny på bloggen under kategorin "Länkar" tillsammans med en länk till Flickr & mathilda ekmarks blogg.
take care people! xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill ha invite!!! :*

2009-11-22 @ 22:44:26
URL: http://elinhaettman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0