THESE DAyS AREN'T EASY ANYMORE..

Kom hem för från ica för ett tag sedan med pappa. haha, det roliga var  att jag var där innan och skulle promt ha kycklingklubbor men det skulle inte mamma tydligen så när vi kom hem, kom vi hem mot mina odds utan kycklingklubborna och istället med äcklig kebab. det bästa med att min mamma jobbar sent är att man kan åka med pappa till ica så kan han fixat, det den andre inte vet lider den andra inte av har jag hört så snart ska jag gå ner och hjälpa till med maten alltså. imorgon är det fredag och jag har blivit utlovad en pizza (yes, jag äter jämt) så vi får se hur det blir med den saken. xoxo people!


Because these days aren't easy like they what they have been once before, theese days aren't easy anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0