SO MUCH MORE

har som sagt spenderat min kväll hos fanny och när jag väl kom dit var det direkt på att ringa och beställa mat för att några sekunder senare sitta i hallen och knyta converse som alltid tar en evighet att knyta men det är det värt. Ica hamnade vi på innan vi hämtade maten också och när vi precis hade köpt ca 1.5 kg godis så sa jag "morätter och dipp är ganska gott också, ska vi ta det?" då svarar fanny "nej, eller jooooo" så sprang vi till grönsaksdisken och plockade åt oss ekologiska morätter och sourcream and union dipp. Ner till kyldisken och hämtade cola och när vi gick förbi bakelsedisken så säger fanny "Åhhh, vaniljhjärtan är så goda" och vi köpte även två vanlijhjärtan, en morotskaka och ett wienerbröd. När vi kom tillbaka sedan satte vi hos i köket och åt och pratade med fannys mamma i kanske en timme, trevlaaans! och vad fick vi ut av det här? JO att jag aldrig känner att jag vill äta någonting mer i hela mitt liv men när vi pratar om mig så är det alltid mycket snack och lite verkstad haha.

Idol vart det sen och jag dog när erik hängde löst.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0