IT'S ALL ABOUT THE CLIMB

Svar på komentar:

"Sandra" - inget att göra med texten men hur är ditt självförtroende? :) och om du fick beskriva ditt liv med en låt vilken låt skulle du då välja??


Svar: börjar med frågorna baklänges haha.
1: Miley Cyrus - The Climb, utan att ens behöva tänka är jag verkligen hundra procent säker. den beskriver mitt liv i detalj och det är verkligen så jag känner jämt.
2: Mhm, det är väll sidådär .. om vi säger såhär jag tror på mig själv, jag tror att jag kan klara saker om jag verkligen bara vill men jag har perioder (särskillt vinter) som jag verkligen kan se mig värdelös, att jag inte är kapabel till att göra någonting bra. Om du menar utseende så har det alltid legat jävligt dåligt till, men det är någonting jag FAKTISKT har lärt mig att leva med, jag tycker inet jag är söt men jag tycker inte jag är ful heller jag är ingenting om man säger så, haha.. och som jag sa förut men som sagt vintern suger all vilja och självförtroende ur kroppen på mig så då är mitt liv mest bara ett slag mitt i ansiketet, jävligt surt helt enkelt haha.

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt

2009-11-07 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0