HELL OF A DAY

Kom hem från skolan för kanske 40 minuter sen, ja det är sant. vi har haft utställning för media och jag ska aldrig, verkligen aldrig spendera så lång tid i skolan mer i hela mitt liv! mathilda och fanny satt och snackade om hur mycket de var sugna på mat och efter att ha tjatat hål i mitt huve så började även jag sukta efter mat. vid sju kom mina älskade föräldrar med en påse kexchocklad, geisha, drickyogurt och loka/citron. jag har aldrig varit så lycklig över att se godis i hela mitt liv. Efter utställningen sa pappa direkt, vilken samspelt klass ni verkar ha och lät sådär ironisk på rösten som bara han kan låta, ja men visst våra klass är tight, som helan och halvan ungifär (NEJ). Nu ska jag käka upp min kexchocklad och dricka upp min loka sen ska jag ladda in låtar på mobilen och soooova.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0