DIE

bad update, bad girl.
men jag faktiskt varit och köpt en jacka med mamma. blev tillslut en vit, ganska lång. nu funderar jag på att gå och städa mitt rum (ja, en fredagkväll) för jag har absolut inget bättre för mig, men så är det där man inte har något liv. hela min vecka har ju faktiskt möblerats om flera gånger och jag känner att det inte är slut än, så jag säger ingenting om morgondagen så har jag inget sagt, mer än att jag ska va med fanny.

kan ha varit ett av de mest ovärda inläggen jag någonsin skrivit i hela mitt liv (förutom oj och wow inläggen).
xoxo people

Kommentarer
Postat av: Sandra

inget att göra med texten men hur är ditt självförtroende? :) och om du fick beskriva ditt liv med en låt vilken låt skulle du då välja??

2009-11-06 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0