CHANEL AND STUFF


In order to be irreplaceable one must always be different - Coco Chanel
Kom ut från duschen för ett tag sen och ska snart sova eftersom simon har hållt mig vaken med sina värdelösa sms hela natten, haha .. och endå så har jag hållt igång från klockan 08:00-21:00 som om jag vore en energidryck. slutsatsen av dagen är alltså att för lite sömn och för mycket håll igång verkligen tar död på en, bokstavligen!

Dessutom var jag hos fanny och bakade bullar och jag har inte mått såhär dåligt på väldigt, väldigt länge. vi hade pratat om i en och en halv vecka om att baka men det blev aldrig av, eller nu blev det det och när allting var klart ville jag och fanny mest bara spy på plåten faktiskt, i love you alot!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver inte du om vikt osv i din blogg för?? :S

2009-11-10 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0