17:11, hurry

BAD GIRL, men som jag sa updateringen kan bli gles.
Har faktiskt kommit hem från skolan för ett tag sen och det går ju faktiskt alltid först, men vi är ju ledia imorgon så den mesta tiden ska jag ha till att sova och även försöka blogga då. Ikväll ska jag på bio med mathilda, felix och oliver, 2012 tror jag det blir för mathilda frågade och hon gjorde klart för mig att vi kunde se allt annat än New moon haha, men jag deppar inte för jag har faktiskt tänkt att vänta med att se den tills den kommer ut på film, orkar inte själva hysterin, jag är så trött på den redan och det här är bara första veckan.

okej, duschen säger hej och det gör även min garderob.. take care xoxo!

Kommentarer
Postat av: Elin

[email protected]



:D:D

2009-11-23 @ 19:23:42
URL: http://elinhaettman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0