we did just switch team

Kom precis hem från karlsborg.
Var på nymans och åt med mamma, alicia och agnes för att fira min födelsedag lite eftersom imorgon kommer tjocka släkten, hähä.
Ska tvätta bort mitt smink, sova lite. smacka skit med fanny och sedan ska vi göra iårdning oss för ikväll slutar vi faktiskt nian .. känns depp, väldigt depp faktiskt.

Alicias avslutning var iallfall hur söt som helst, fick mig att komma på hur mycket jag faktiskt saknar mölltorpskolan och alla lärare som faktiskt fanns där, där fanns det ju inga lärare som behandlade eleverna olika .. och dessutom är jofo världens hårdaste rektor.
Iallfall så sjöng min kusin och Agnes en sång som dom hade gjort själva, spelade in så kanske lägger upp den på bloggen - fint lät det!

NU PEPPAR JAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0