SOBER

Är ungifär lika trött idag som jag var igår kväll, jag låg och halvsov i bilen igår påvägen hem, slöddrade för att jag knappt orkade prata! oh lord säger jag bara. Gårdagen var iallfall okej, började ju regna så vi drog oss mot parken. På parken så hände det en del roliga saker och en del jävligt mindre roliga, jag förstår mig inte på en del människor .. man tjänar ingenting på att vara otrevlig för att få någon annans uppmärksamhet.
Hela klassen var nästan nere vid parken iallfall och alla vara lika underbara som vanligt .. kan verkligen inte fatta att vi ska splittras, jag kunde aldrig önska mig en bättre klass och man har lärt att känna varje person och alla är verkligen speciella!

Iallfall, idag ska jag firas med släkten wiho! senare får jag väl se vad jag gör, är inte sugen på att göra så mycket eftersom min hals är död pga. jag och amanda sjöng mölltorps alags sången hela kvällen igår, vi kan om vi vill! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0