hade det varit fint väder hade jag dött för att ha på mig det här ..



.. men istället känns det som om det vore höst eller vinter.
Dricker varm chocklad med grädde, yay där drog jag till med den största sommarkänslan av alla, men om tre dagar åker jag till öland och jag kan verkligen inte vänta .. jag har räknat och oj vad många underbara människor det kommer vara där iår!


Jeansen kommer ursprungligen från Urbanoutfitters, skor från vagabond, linne från belmain, solgalsögon från nelly.se och armbandet från asos.com.

Kommentarer
Postat av: nikki spootnik;)

Ja kommer sakna dej min bejb<3

2009-07-06 @ 19:49:07
Postat av: matilda

haha, naaaaaaw kommer sakna dig och ryssen <3

2009-07-06 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0