EN DAG PÅ ÖLAND OCH MAN ÄR SÅLD ..

har nötat framför datorn i cirka en och en halv timme, och under hela tiden har jag checkat varenda blogg i hela världen tror jag nästan. från skvallrande tvillingbloggar ;) till modebloggar och jag har insett att om bloggar inte funnits så hade jag förmodligen inte haft någonting att göra på dagarna.

men nu ska jag iallafall göra iordning mig, ringa fanny och få se om jag kan ta mig till lundegård för dit tänker jag aldrig mer gå, fyfan!!1 och föresten så när jag och fanny var inne i borgholm idag fyndade vi wayfares för halva hundralappen, ojoj! det är inte dåligt och imorgon ska jag handla ihjäl mig på solglasögon, armband och ringar och efter det ska jag sätta mig vid strand och dricka coca cola för det finns inget ställe i världens där coca cola faktiskt har smakat godare!


btw, gissa vem som ska gå på harry potter och halvblodsprinsen den 15:e om inte jag ?
jag är världens lyckligaste människa, woho! jag har ängar till päron!
bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0