THE OXFORD-DUDE

Jag har haft alldeles för lite tid den här helgen, tiden har bara sprungit iväg och har inte haft en chans att hinna ikapp den. men okej idag ska jag ha tid, imorgon ska jag ha tid, på onsdag ska jag ha tid och torsdag/fredag ska jag verkligen ha tid. men sitter just nu i skolan och har svenska men eftersom min lärare har glömt ta med mitt utkast till min uppsats om vänskap så har jag helt plötsligt all tid i världen. teknik 3an är förmodligen världens roligaste klass och har gått omkring på varje våning? i skolan utklädda till ett luciatåg och sjungit julsånger haha. bra start på dagen, nu ska jag forsätta med att inte göra någonting. take care, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0