THOUGHTS ..

Jag vet, jag har inte updaterat på år och dar så blame me.
Men jag har haft fullt upp med att byta linje och en hel del annat så jag har faktiskt inte lagt bloggen före gymnaiet - än hehe!

Iallafall så har jag (och fanny) funderat och kommit fram till att vi nog borde vara de torraste människorna i världen om man argumenterar som en del gör .. för en del handlar helgen om att bli så full som möjligt, och har man spytt femtom gången på en kväll och trettiåtta gånger på en helg så har man haft en jävligt rolig helg, och har man inte fått en enda droppe alkohol så är hela helgen förstörd .. att sitta inne på helgerna är väll bara för gammla människor?
åh, jag har aldrig fattat grejen, det är ju inte så att om man sitter hemma en kväll så missar man allting som händer, och jag menar hur mycket kan hända här ändå? det kommer fler helger och fler tillfällen, vi har hela livet på oss.
Alla tillfällen är ju vad man gör det till och har man inte kul utan att dricka måste man vara jävligt tråkig som person i allmänhet hohoh.

xoxo matilda.

Kommentarer
Postat av: Nikki

så jävla rätt så babu<3

2009-08-22 @ 20:26:12
Postat av: Nikki

så jävla rätt så babu<3

2009-08-22 @ 20:26:49
Postat av: Anonym

Kloka ord! Så sant... En del har ingen inre trygghét, har inte hittat sig själv, osäker. Grupptryck är inte det lättaste att stå emot...Du verkar vara på god väg.Det är de som är minst inuti som behöver mest alkohol Så sträck på dig !! Visst kan man ha roligt utan alkohol....det är Du som bestämmer Det blir vad man gör det till.

2009-08-22 @ 20:43:26
Postat av: matilda

tack anonym, och bra skrivet! :)

2009-08-22 @ 21:40:01
URL: http://fancyascrew.blogg.se/
Postat av: matilda.

du är bäst nikki <3

2009-08-22 @ 21:40:21
URL: http://fancyascrew.blogg.se/
Postat av: Elin

håller med till varenda punkt

2009-08-23 @ 14:16:46
URL: http://elinhaettman.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt jävla sant! jag var spiknykter igår men hade minst lika roligt som om jag hade vart packad :D detta måste ha blivit skrivet efter klockan tolv? när matilda är som smartast hohohoh:D

2009-08-23 @ 15:04:50
Postat av: Matilda

henke; det är faktiskt skrivet runt åtta, jag är smart ändå you know ;) dessutom kom jag på en jätte bra sak igår natt men jag kommer inte ihåg vad det var haha.



2009-08-23 @ 15:09:45
URL: http://fancyascrew.blogg.se/
Postat av: henke

fan också kollade inte det ;)du komemr komma på det, efter klockan tolv inatt haha , smsa då och skriv vad det var (;

2009-08-23 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0