I'LL STAND TALL

Åh, jag börjar gymnasiet imorgon och det känns konstig ..
tänk att inte få gå i sin klass som man har haft sen 6:an, min underbara klass som jag har spenderat 4 år tillsammans med. Det första året tillsammans med klassen kändes som en evighet, och nu när den evigheten är över kan den vara lite till.

Börjar iallafall nio imorgon och efter skolan ska jag och fanny kanske åka förbi fågelvik och träffa lisa, yesyes!1
Men nu ska jag iallfall duscha sen ska jag sitta och deppa över mitt livs hittills kortaste sommarlov..

Kommentarer
Postat av: Lisa

9c <3 ni kom aldrig dit eller? fast vi hade inte hunnit träffas .. för vi var tvungna att springa direkt till bussen, för den kom tidigare :/ hur verkar er skola då? <3

2009-08-19 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0